Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

Bestellen

Zodra u op de website komt, kunt u beginnen met boodschappen doen. De website van Toko Thanh Hung bevat een groot aanbod aan producten. Deze producten voegt u met 1 klik toe aan het winkelmandje. Zodra u alles heeft gevonden kunt u nog even het overzicht van het winkelmandje bekijken en zo nodig aanpassen.

Heeft u alles compleet? Ga dan naar de betaalpagina en voer alle nodige gegevens in, of log in met uw account om alle gegevens op te halen. U kunt nu uw bestelling afrekenen.

Let op: we bezorgen diepvriesproducten en dagverse producten momenteel alleen naar adressen binnen de volgende postcodes: 3200 t/m 3208. Voeg minimaal voor €50,- aan diepvriesproducten, dagverse of andere producten toe aan uw winkelwagen om uw bestelling af te ronden.

Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Toko Thanh Hung Webshop bezorgt diepvriesproducten en dagverse producten alleen naar binnen de volgende postcodes: 3200 t/m 3208. Dit om de kwaliteit te kunnen waarborgen van deze producten.
  • Pas als u minimaal €50,- aan producten hebt toegevoegd uit de productcategorieën Diepvries en/of Vers, kunt u uw diepvriesbestelling afronden.

Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.

Zolang u nog niet betaald heeft, kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen. Dit kan eenvoudig door producten toe te voegen of te verwijderen uit uw winkelmandje. Zodra de betaling gedaan is, kunt u uw bestelling helaas niet meer wijzigen. Wel kunt u uw order dan nog annuleren (zie order annuleren).

Zolang u nog niet betaald heeft, kunt u uw bestelling altijd annuleren. Verwijder hiervoor de producten uit uw winkelwagentje. Indien de betaling al heeft plaatsgevonden en u wenst uw order alsnog te annuleren, kunt u ons altijd bereiken via de klantenservice.

Bezorging

Wij bezorgen onze producten in Nederland.

Diepvries-, vers producten en rijst boven de 10 kilo leveren alleen wij binnen Spijkenisse.

De verzendkosten binnen Nederland €6,95.
Vanaf een orderbedrag van €50,00 is verzending gratis.

Diepvriesproducten en dagverse producten vergen een speciale levering. Voor deze speciale bezorgdienst geldt een minimum bestelbedrag van €50,- aan diepvries en dagverse producten.

* Mogelijke eilandtoeslag. Voor eilanden geldt helaas een extra toeslag. Deze zullen wij op aanvraag behandelen.

De levertijd bedraagt normaal gesproken 2 dagen, indien uw bestelling op een werkdag vóór 12.00 uur geplaatst is.

Diepvriesproducten en dagverse producten worden binnen één dag bezorgd.
Deze bezorgen wij met een eigen chauffeur. Heeft u op een werkdag vóór 12.00 uur besteld? Dan worden deze producten bezorgd op de eerstvolgende werkdag.

Heeft u naast diepvriesproducten en dagverse producten ook producten toegevoegd uit de overige productcategorieën? Deze worden dan tegelijkertijd bezorgd. Wilt u dat niet? Splits dan uw bestelling op in één met diepvriesproducten en dagverse producten, en één met de overige producten.

Het bestellen van diepvriesproducten gaat eigenlijk gewoon op dezelfde manier zoals u bij ons gewend bent. Kies de gewenste producten in de gewenste aantallen en plaats deze in het winkelmandje. U kunt hierbij natuurlijk ook gewone ‘droge’ producten mee bestellen. Zodra u klaar bent met het uitzoeken van de producten, kunt u de bestelling afrekenen en gaan wij aan de slag! De minimale bestelwaarde voor diepvries en dagvers is €50,00.

Bij Toko Thanh Hung behandelen wij uw order heel persoonlijk. Mocht er onverhoopt toch iets fout gaan met uw bestelling, nemen we contact met u op via email of telefoon. U kunt ook even contact opnemen met de Toko Thanh Hung klantenservice.

Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Wellicht heeft u uw adres verkeerd ingevoerd?
  • Het kan zijn dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de bezorging.

Neem contact op met onze klantenservice. Dan onderzoeken we wat de reden is van de vertraging.

Mail duidelijke foto’s van de schade naar info@tokothanhhung.eu. Dan vinden we samen een passende oplossing.

Het kan zijn dat een product een nieuwe verpakking heeft, en dat onze productfoto nog niet is geüpdatet. Gaat het daadwerkelijk om een foutief product? Neem contact op met onze klantenservice, dan vinden we samen een passende oplossing.

Neem contact op met onze klantenservice, dan vinden we samen een passende oplossing.

Betaling

iDEAL / Mr. Cash (België)
Snel en veilig betalen in je vertrouwde internet betaalomgeving.

Creditcard
Bevestig de aankoop met uw persoonlijke gegevens. Na autorisatie voert u de 3D-Secure verificatiecode in. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.

PayPal
Een online betaalsysteem dat fungeert als intermediair tussen persoon en webwinkel. Betaal gemakkelijk en veilig, het enige wat u nodig heeft is een e-mailadres.

Achteraf betalen met Klarna
Een op factuurgebaseerde betaalmethode die het mogelijk maakt om te betalen zonder het opgeven van vertrouwelijke informatie. Ontvang eerst uw bestelling en betaal nadien binnen veertien dagen.

Wij hanteren geen minimum-order bedrag. Tot een orderbedrag van €50,00 betaalt u verzendkosten. Boven de €50,00 leveren wij uw bestelling binnen Nederland zonder extra verzendkosten.

De minimale bestelwaarde voor diepvries en dagvers  is €50,00.

Producten

Wij streven ernaar alle producten ruim op voorraad te houden, maar helaas kan het wel eens voorkomen dat er vertragingen optreden vanuit onze Aziatische leveranciers waardoor er wel eens producten niet op voorraad zijn. In de meeste gevallen biedt onze webshop u voldoende alternatieve producten aan. Mocht u er alsnog niet uitkomen kunt u ons altijd bereiken via de klantenservice.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Het product is tijdelijk uitgeschakeld, omdat het tijdelijk is uitverkocht
  • Het product heeft een ietwat andere naam gekregen. Probeer eens te zoeken in een andere taal (bijvoorbeeld Nederlands of Engels).
  • Het product is uit ons assortiment

Neem contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen we het product voor u inschakelen of helpen het product te vinden.

In dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met u op, telefonisch of via e-mail. Dan overleggen we welke oplossing u prefereert:
1) u kunt een vergelijkbaar/alternatief product van ongeveer dezelfde waarde uitkiezen,
2) we versturen uw bestelling zodra het product weer op voorraad is, of
3) we boeken het bedrag terug op uw bankrekening.

Garantie

U heeft geen garantie op etenswaren. We garanderen wel dat alle aangeleverde producten de houdbaarheid-datum niet hebben overschreden op datum aflevering. En u kunt uw order altijd binnen 14 dagen retourneren.

Indien u ontevreden bent met uw bestelling heeft u 14 dagen lang het recht om uw order te retourneren. Dit kunt u doen door het retourformulier in te vullen en de instructies hierop te volgen. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Overig

Indien u uw wachtwoord bent vergeten van de webshop dan kunt u altijd op “wachtwoord vergeten” klikken bij het aanmeldscherm. Of u kunt hier klikken om uw e-mailadres in te vullen en daarna uw wachtwoord te wijzigen.

Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een bevestigingsmail. Als u deze niet heeft ontvangen, kan het zijn dat het in de map voor ongewenste post (spam) is terechtgekomen. Vindt u de e-mails ook daar niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan onderzoeken we samen wat er is misgegaan.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@tokothanhhung.eu. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen

0181-698199

Van maandag t/m zaterdag, tijdens kantooruren van 9.30 tot 18.00 uur.

Meld u aan voor onze gratis e-mailnieuwsbrief. Scroll helemaal naar beneden op de website. Vul in het e-mailveld uw e-mailadres in. Dan ontvangt u wekelijks bericht van ons, onder andere over mooie aanbiedingen, leuke acties, heerlijke recepten en handige blogs. U kunt met één muisklik ook weer afmelden voor onze nieuwsbrief.